Direktlänk till inlägg 7 november 2009

Jäfla kaffemaskin!

Av Helena Fehrm - 7 november 2009 18:22

Jaha, då e man tillbaka på jobbet... 5 timmar innan man skulle vara här hihi

Började som vanligt mitt pass med en kopp automatkaffe.. helt ok faktist...

Men när jag skulle ta kopp nummer två så började problemet.. det ringde precis när jag stod och knappade alla mina extraval och tillläggssmaker... jag tänkte att jag kunde ta koppen när jag svarat... men ack så fel jag hade... maskinfan blåste mig på 5 svenska kronor!!!

Nu vet jag inte hur jag ska göra... jag har ju en sträng automatkaffebudget och det ska räcka till kl 5 imorgon bitti...får nog gå hem en timme tidigare..




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena Fehrm - 7 november 2009 01:38

Jag har bott i min mammas lägenhet på limhamn ett tag och sen har jag arbetat och hittat på en maaasa kuliga saker :P Därför har jag inte kunnat blogga :( Tänkte börja med att uppdatera musprojektet...räcker kanske med bilden jag har på mus nr 2...

Av Helena Fehrm - 25 oktober 2009 23:20

  Lilla Jag i fredags...  Shantey o Claudia kollar film..   Dyyyyrt lim hihi..   Buddy!!!!!!   Claudia o Shantey läser.. ...

Av Helena Fehrm - 25 oktober 2009 22:36

   Det är sååå skönt att ha lillan hemma när vi båda har lov... att slippa all körning och tidiga morgnar.. Hoppas att det blir bra väder så man kan åka på lite äventyr.   Har hittat en bild som jag gärna vill förmedla här... Min älskade ...

Av Helena Fehrm - 25 oktober 2009 03:18


Jag grillade min pizza i micron på jobb... men som tur var så har vi världens bästa granne. Han kom in med världens lyxmiddag till mig!!! Tack som tusan Otto! Du är en ängel    ...

Av Helena Fehrm - 24 oktober 2009 23:14

Jag har sagt till mig själv att jag SKA blogga varje dag... iaf en liten snutt, men redan efter några dagar så började jag skjuta på det... ska skärpa mig, annars kommer jag aldrig spöa Blondin Bella.. Jag har haft en intensiv helg, var ute igår oc...

Presentation


Jag har svart bälte i trassel...så förvänta dig ingen ordning

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards